VšĮ VEMRIŲ PSPC PACIENTŲ REGISTRAVIMO ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGOMS GAUTI TVARKOS APRAŠAS
- Teisės:
- gauti informaciją apie įstaigoje teikiamas paslaugas;
- gauti kvalifikuotą medicininę pagalbą ligoninės teikiamų paslaugų apimtyje;
- gauti informaciją apie paslaugą teikiantį sveikatos priežiūros specialistą, jo profesinę kvalifikaciją;
- gauti informaciją apie savo sveikatos būklę, ligos diagnozę, prognozes, gydymą;
- savo lėšomis gauti patvirtintas medicininių dokumentų kopijas;
- nurodyti asmenis, kuriems konfidenciali informacija gali būti teikiama;
- kreiptis į įstaigos administraciją visais iškilusiais ginčytinais klausimais;
- atsisakyti siuntimo į kitas sveikatos priežiūros įstaigas;
- Pareigos:
- privalo rūpintis savo sveikata, sąžiningai naudotis savo teisėmis, jomis nepiktnaudžiauti;
- pateikti asmens tapatybę patvirtinančius dokumentus(išskyrus būtinosios pagalbos atvejus);
- pasirašytinai susipažinti su įstaigos vidaus tvarkos taisyklėmis, kitais įstaigos nustatytais dokumentais bei vykdyti juose nurodytas pareigas;
- suteikti kuo daugiau informacijos apie sveikatą, persirgtas ligas, alergines reakcijas ir kt.;
- vykdyti sveikatos priežiūros specialistų paskyrimus ir rekomendacijas;
- pagarbiai ir deramai elgtis su darbuotojais ir kitais pacientais; savo veiksmais nežeminti įstaigos darbuotojų, kitų pacientų, lankytojų garbės ir orumo, gerbti jų teises;
- netrukdyti personalui dirbti, laikytis personalo nurodymų ir paskirto režimo;
- negadinti įstaigos inventoriaus ir kitų materialinių vertybių;
- Draudžiama:
- triukšmauti;
- rūkyti, žaisti kortomis ir kitus azartinius žaidimus;
- laikyti ir gerti alkoholinius gėrimus, vartoti narkotines medžiagas;
- savavališkai išeiti iš įstaigos teritorijos;
- atsinešti į skyrių dideles pinigų sumas ar kitus vertingus daiktus, nes personalas neatsako už jų saugumą;
- Pacientas, kuris pažeidžia vidaus tvarkos taisykles ar nevykdo pareigų, gali būti išrašytas iš skyriaus, nebaigus gydymo.
Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymas